Stage (in de zomer - en été)

Beste ouders en spelers,

Elk jaar organiseert de voetbalclub van Bever begin augustus een stage van één week voor jonge spelers van 5 tem 12 jaar.

Het aantal inscrijvingen is beperkt tot 70. Kinderopvang voor en na de stage is voorzien alsook elke dag warm eten.

Informatie over de organisatie en inschrijvingen vanaf 8 mei tot 16 juli indien nog vrije plaatsen.

Chers parents et joueurs

Chaque année le club de foot de Biévène organise début aout un stage d'une semaine pour jeunes joueurs de 5 à 12 ans.

Le nombre d'inscriptions est limité à 70. Une garderie avant et après le stage est prévue ainsi qu'un repas chaud tous les jours.

Informations et inscriptions à partir du 8 mai jusqu'au 16 juillet, sous réserves de places disponibles.

Interesse - Intérêt ?

Voor meer infos of inschrijving, vul het formulier in en stuur die gerust door via mail naar event3220@gmail.com

Pour plus d'infos ou inscription, remplissez le formulaire et transmettez le via mail à event3220@gmail.com

Formulier - Formulaire: uploads/bever-bievene/Medias/FOLDER STAGE '17.pdf